Selasa, 28 Februari 2012

Game untuk Kaki Bola


Permainan nie memang sesuai untuk peminat bola sepak...
boleh join main di facebook hanya klik FIFA SUPER STAR
Untuk permainan nie kita kena ada usaha  untuk smpai tahap mcm saya.. rating 90.. Star2 terkenal
Torres,Lopez.Cahill,Ronaldinho.Ruiz.Hanandez memang terbaek..memang berbaloi r juga..
kalau boleh nak kumpul semua pemain Arsenal.. 
Okey, semoga berjaya.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Saya tak kata saya baekk.. hmPir smua post2 saya kat blog nmpak Sangat baek, maen bgkng smbil sebar2 maklumat yG berguna Bukan untuk saya sorang , Tapi Untuk Smua Pembaca..|| ^-^|| Sekurang2nya SaYa meNcuba unTuK Menjadi Yang Terbaek.. Rugi Jika x mencuba.. Percaya la..

┌─┐ ─┐☮
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒“”