Sabtu, 31 Mac 2012

Kucing Berwajah Dua

Frank dan Louie


Kuasa tuhan memang tidak ada batasan. Kucing ini dilahirkan dengan mempunyai dua wajah. Apa yang lagi menghairankan adalah kucing ini yang diberi nama Frank dan Louie, masih kekal hidup hingga ke hari ini. Kebiasaannya kes sebegini, kucing kucing tersebut hanya mampu bertahan beberapa hari. Hal ini telah membuatkan kisah hidup mereka dimasukkan ke dalam 2012 Guinness Book of World Records

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Saya tak kata saya baekk.. hmPir smua post2 saya kat blog nmpak Sangat baek, maen bgkng smbil sebar2 maklumat yG berguna Bukan untuk saya sorang , Tapi Untuk Smua Pembaca..|| ^-^|| Sekurang2nya SaYa meNcuba unTuK Menjadi Yang Terbaek.. Rugi Jika x mencuba.. Percaya la..

┌─┐ ─┐☮
│▒│ /▒/
│▒│/▒/
│▒ /▒/─┬─┐
│▒│▒|▒│▒│
┌┴─┴─┐-┘─┘
│▒┌──┘▒▒▒│
└┐▒▒▒▒▒▒“”